str. Gheorghe Doja, nr.161, Zalau-Salaj
0260661384

Termeni & Conditii

Acest website foloseşte cookie-uri proprii despre vizita dumneavoastră pe site, în conformitate cu Regulamentul European General privind Protecția Datelor.
Aceste date sunt folosite pentru a crea o statistică despre numărul de vizitatori, numărul de vizite, paginile vizitate cel mai des, ce informaţii au fost căutate cel mai des, ce fel de browser a fost folosit în accesarea site-ului nostru. Nu colectăm adesele IP de unde a fost accesat site-ul nostru.

Ce este un “cookie”?
Un “Internet Cookie” (termen cunoscut şi ca “browser cookie” sau “HTTP cookie” ori pur şi simplu “cookie”) este un fişier de mici dimensiuni, format din litere şi numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se accesează Internetul.
Cookie-ul este trimis printr-o solicitare emisă de către web-server pe care este găzduit site-ul, către browser-ul utilizatorului (Ex: Firefox, Internet Explorer, Chrome etc.) şi este complet “pasiv”, în sensul că nu conţine programe software, viruşi sau spyware şi nici nu poate accesa informaţiile de pe hard driveul utilizatorului.
Cookie-urile nu solicită informaţii cu caracter personal pentru a putea fi utilizate şi nici nu pot identifica personal utilizatorii de internet.

Există două categorii principale de cookie-uri:
Cookie-uri de sesiune – acestea sunt stocate temporar în dosarul de cookie-uri al browserului web până când utilizatorul părăseşte siteul respectiv sau închide fereastra browserului.
Cookie-uri persistente – acestea sunt stocate în computer sau echipamentul folosit pe hard pentru o perioadă mai lungă şi răman stocate inclusiv după părăsirea siteului sau după închiderea browserului web (iar în general depind de durata de viaţă prestabilită pentru cookie).
Cookie-urile persistente le includ şi pe cele plasate de un alt website decât cel pe care îl vizitează utilizatorul la momentul respectiv – cunoscute sub numele de “third party cookies” (cookie-uri plasate de terţi) – care pot fi folosite în mod anonim pentru a memora interesele unui utilizator, astfel încât să fie livrată publicitate cât mai relevantă pentru utilizator.

Avantajele cookie-urilor
Un cookie conţine informaţii care fac legătura între un browser (utilizatorul) şi un web-server anume (site-ul). Dacă un browser accesează acel web-server din nou, acesta poate citi informaţia deja stocată şi reacţiona în consecinţă.

Durata de viaţă a unui cookie
Cookie-urile sunt administrate de web-servere. Durata de viaţă a unui cookie poate varia semnificativ, depinzând de scopul pentru care este plasat. Unele cookie-uri sunt folosite exclusiv pentru o singură sesiune (“session cookies”) şi nu sunt reţinute după ce utilizatorul a părăseşte site-ul, iar unele cookie-uri sunt reţinute şi refolosite de fiecare dată când utilizatorul revine pe acel site (“cookie-uri permanente”). Cu toate acestea, cookie-urile pot fi şterse de utilizator în orice moment prin intermediul setărilor browserului.
Tipul de informaţii stocate şi accesate prin intermediul cookie-urilor
Cookie-urile păstrează informaţii într-un fişier text de mici dimensiuni care permit unui website să recunoască un browser. Web-serverul va recunoaşte browserul până când cookie-ul expiră sau este şters. Cookie-ul stochează informaţii importante care îmbunătaţesc experienţa de navigare pe Internet. Ex: setările privind limba în care se doreşte accesarea unui site, păstrarea unui user autentificat în contul de membru ori contul de mail, securitatea online, păstrarea şi memorarea unor setări etc.

Importanţa cookie-urilor pentru Internet
Cookie-urile reprezintă punctul central al funcţionării eficiente a Internetului, ajutând la generarea unei experienţe de navigare prietenoase, adaptată preferinţelor şi intereselor fiecărui utilizator. Refuzarea sau dezactivarea cookie-urilor poate face unele website-uri imposibil de utilizat.

Securitatea şi problemele legate de confidenţialitate
Cookie-urile NU sunt viruşi!
Ele folosesc un format de tip plain text. Nu sunt alcătuite din bucăţi de cod, aşa că nu pot fi executate şi nici nu pot auto-rula. În consecinţă, nu se pot duplica sau replica pe alte reţele pentru a rula sau replica din nou. Întrucât nu pot îndeplini aceste funcţii, nu pot fi considerate viruşi.
Cookie-urile pot fi totuşi folosite în scopuri negative. Deoarece stochează informaţii despre preferinţele şi istoricul de navigare al utilizatorilor, atât pe un anume website cât şi pe mai multe website-uri, cookie-urile pot fi folosite ca o formă de spyware. Multe produse anti-spyware sunt conştiente de acest fapt şi în mod constant marchează cookie-urile pentru a fi şterse în cadrul procedurilor de ştergere/scanare anti-virus/anti-spyware.
În general browserele au integrate setări de confidenţialitate care furnizează diferite nivele de acceptare a cookie-urilor, perioada de valabilitate şi ştergere automată după ce utilizatorul a vizitat un anumit site.

Sfaturi pentru o navigare sigură şi responsabilă, bazată pe cookie-uri
Datorită flexibilităţii lor şi a faptului că majoritatea dintre cele mai vizitate şi cele mai mari site-uri folosesc cookie-uri, acestea sunt aproape inevitabile. Dezactivarea cookie-urilor este posibil să nu vă permită accesul pe website-urile cele mai răspândite şi utilizate, printre care: YouTube, Gmail, Yahoo, Google şi multe altele.

Dezactivarea cookie-urilor
Dezactivarea şi refuzul de a primi cookie-uri pot face anumite website-uri impracticabile sau dificil de vizitat şi utilizat. De asemenea, refuzul de a accepta cookie-uri nu înseamnă că nu veţi mai primi sau vedea publicitate online.
Toate browserele moderne oferă posibilitatea de a schimba setările cookie-urilor. Aceste setări se gasesc de regulă în “Opţiuni” sau în meniul de “Preferinţe” al browserului dvs. ori puteţi folosi opţiunea “Ajutor” a browserului pentru mai multe detalii.

Link-urile de mai jos pot fi de ajutor:
• Setări cookie-uri în Mozilla Firefox: https://support.mozilla.org/en-US/kb/cookies-information-websites-store-on-your-computer?redirectlocale=en-US&redirectslug=Cookies
• Setări cookie-uri în Google Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=en
• Setări cookie-uri în Internet Explorer: https://support.microsoft.com/en-us/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies
• Suplimentar, puteţi consulta site-ul: http://www.youronlinechoices.com/ro/

Termeni și condiții de utilizare a website-ului

fundatiaacasa.ro & Fundatia ACASA

1.Introducere

Prezentele Condiții Generale definesc condițiile de utilizare a site-ului fundatiaacasa.ro de către vizitatorii acestuia. Accesând și navigând pe acest site, acceptați, de facto, termenii de utilizare descriși în continuare.

În cazul în care nu sunteți de acord cu prezenta notă, vă rugăm să părăsiți acest website.

2.Neangajarea răspunderii

Conținutul informațiilor se referă la descrierea, într-un anumit grad de detaliere, a servicilor si produselor Operatorului acestui website.

fundatiaacasa.ro și Fundatia ACASA nu va acorda nicio garanție referitoare la:

  • evitarea utilizării anevoioase sau întreruperii în utilizare a site-ului,
  • neafectarea în sens negativ a altor sisteme prin utilizarea site-ului.

Astfel Fundatia ACASA și fundatiaacasa.ro nu poate fi responsabilă pentru niciun fel de daune directe sau indirecte produse prin utilizarea site-ului fundatiaacasa.ro  .

3.Marca și dreptul de autor

Dreptul de autor pentru majoritatea informațiilor existente pe acest site este deținut de fundatiaacasa.ro și Fundatia ACASA , de afiliații săi sau de sursele care sunt citate la finalul fiecărui segment de text preluat.

Niciun material de pe acest site nu poate fi reprodus parțial, integral sau modificat fără acordul expres exprimat de către fundatiaacasa.ro și Fundatia ACASA ori de titularul acestui drept. Toate drepturile sunt rezervate fundatiaacasa.ro și Fundatia ACASA .Este strict interzisă folosirea acestui site în scopul distrugerii sau alterării lui ori a conținutului sau a securității acestuia ori pentru discreditarea sau hărțuirea fundatiaacasa.ro și Fundatia ACASA sau a afiliaţilor săi. fundatiaacasa.ro și Fundatia ACASA va aplica toate măsurile de securitate tehnică și organizatorică pentru protejarea datelor asupra cărora deține controlul împotriva oricărei situații de manipulare accidentală sau intenționată, pierdere, distrugere sau împotriva accesului unei persoane neautorizate.

4.Obiectivul conținutului site-ului

Obiectivul conținutului site-ului este de a transmite informații. fundatiaacasa.ro și Fundatia ACASA nu pot garanta însă, că prezentele pagini nu conțin erori și asigură că depune toate diligențele pentru realizarea unei informări corecte și remedierea eventualelor erori.

5.Confidențialitate

Protecția informațiilor în cursul procesării datelor dumneavoastră personale este o preocupare majoră a fundatiaacasa.ro și Fundatia ACASA , de aceea toate datele colectate în cursul vizitelor pe site-ul nostru web sunt procesate conform prevederilor legale valabile în statul în care este întreținut acest site, respectiv România. Site-ul nostru web poate include legături cu alte site-uri ale căror conținut nu se află sub controlul nostru şi de aceea fundatiaacasa.ro și Fundatia ACASA nu își asumă și nu poate accepta niciun fel de responsabilitate pentru conținutul acestor site-uri web. fundatiaacasa.ro și Fundatia ACASA se angajează să nu dezvăluie nicio informație cu privire la vizitele dumneavoastră pe acest site, exceptând situațiile legale fundatiaacasa.ro și Fundatia ACASA nu va transmite niciunui terț datele dumneavoastră personale introduse de dumneavoastră pe site-ul fundatiaacasa.ro și Fundatia ACASA conform prezentului document.

6.Colectarea și procesarea datelor cu caracter personal

Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 și Directivei Europene (EU) 2016/679 (GDPR) pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice fundatiaacasa.ro și Fundatia ACASA are obligația de a administra în condiții de siguranță și doar pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizați despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră sau orice altă persoană. Scopul colectării datelor este promovarea conținutului și a informaților oferite de fundatiaacasa.ro și Fundatia ACASA și realizarea de statistici. Informațiile înregistrate sunt destinate exclusiv utilizării de către operator.

Conform Legii nr. 677/2001 și Directivei Europene (EU) 2016/679 (GDPR), beneficiați de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a vă adresa justiției. Totodată, aveți dreptul să vă opuneți prelucrării datelor personale care vă privesc și să solicitați ștergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă rugăm să trimiteți un e-mail către office@fundatiaacasa.ro . De asemenea, vă este recunoscut dreptul de a va adresa justiției. Dacă unele din datele despre dumneavoastră sunt incorecte, vă rugam să ne informați cât mai curând posibil.

Când vizitați site-ul web al fundatiaacasa.ro și Fundatia ACASA serverul de web înregistrează automat numele furnizorului dumneavoastră de servicii internet și site-ul web de pe care ați urmat link-ul către site-ul în discuție. Alte date vor fi memorate numai dacă sunt oferite voluntar de dumneavoastră, de exemplu, în contextul unei înregistrări sau al unui sondaj de opinie.

Atunci când prin intermediul prezentului site vă sunt solicitate informații, acestea au ca scop identificarea dumneavoastră sau posibilitatea de a vă contacta.

Natura informațiilor solicitate se referă în special la date cu caracter personal (nume, adresă, numere de telefon), adresa de e-mail, modul în care sunt utilizate sau intenționează să fie utilizate resursele puse la dispoziție pe site de către fundatiaacasa.ro și Fundatia ACASA , dar poate include și alte informații aflate în strânsă legătură cu utilizarea resurselor solicitate.

Cu scopul de a răspunde mai bine nevoilor și întrebărilor utilizatorilor site-ului, informațiile solicitate prin intermediul acestui site vor face obiectul unei stocări și prelucrări electronice.

7.Utilizarea și dezvăluirea datelor personale și specificarea scopului

Datele dumneavoastră vor fi tratate în conformitate cu legislația actuală privind Protecția Datelor cu Caracter Personal și vor fi utilizate de către fundatiaacasa.ro și Fundatia ACASA în scopuri pur promoționale și statistice. fundatiaacasa.ro și Fundatia ACASA se obligă ca datele personale sã nu fie difuzate către terți beneficiari/utilizatori.

8.Informații pentru utilizatori (vizitatori)

Ca utilizator (vizitator) aveți următoarele responsabilități:

  • să furnizați date adevărate, exacte și complete despre dumneavoastră, atunci când este cazul.

Totodată vă asumați obligativitatea de a nu face următoarele:

  • să publicați materiale care conțin viruși sau alte programe cu intenția de a distruge acest sistem cât și orice alt sistem sau informație;
  • să publicați materiale cu drept de autor, dacă nu sunteți autorul sau dacă nu aveți permisiunea autorului de a publica materialul respectiv;
  • să publicați materiale obscene, defăimătoare, de amenințare sau răuvoitoare față de un alt utilizator, persoană fizică sau juridică, materiale ori informații prohibite de prevederile legale în vigoare;
  • să publicați o imagine sau o afirmație care contravine normelor legale în vigoare.

În cazul nerespectării acestor condiții, fundatiaacasa.ro și Fundatia ACASA se disociază de autorul acestora, va șterge informațiile respective și poate acționa pe cale legală.

9.Informațiile oferite prin intermediul site-ului

Orice persoană care vizitează site-ul și care îi oferă site-ului date sau informații cu caracter personal își manifestă acordul în mod expres și neechivoc pentru următoarele:

  • prelucrarea acestor date și informații personale de către fundatiaacasa.ro și Fundatia ACASA în vederea efectuării unor statistici.
  • soluționarea de către fundatiaacasa.ro și Fundatia ACASA a cererilor, întrebărilor și reclamațiilor adresate (a se vedea pagina “Contact” din site);
  • alte activități întreprinse de fundatiaacasa.ro și Fundatia ACASA și permise de lege, ce nu fac obiectul unei aprobări din partea destinatarului.

fundatiaacasa.ro și Fundatia ACASA va păstra confidențialitatea acestor informații fundatiaacasa.ro și Fundatia ACASA nu va distribui, sub nicio formă, informațiile cu caracter personal către terțe persoane.

10.Informarea persoanelor vizate asupra drepturilor lor

Tuturor persoanelor care transmit către site-ul fundatiaacasa.ro  datele lor personale le sunt garantate drepturile în conformitate cu Legea 677/2001, urmând a fi informați prin anunțul făcut public de către fundatiaacasa.ro și Fundatia ACASA prin acest sistem asupra drepturilor lor.

Pe lângă termenii și condiţiile care sunt reglementate în politica site-ului, dumneavoastră înțelegeți și acceptați faptul că fundatiaacasa.ro și Fundatia ACASA poate culege și păstra date despre persoanele care vizitează acest site. Aveți dreptul de a ne cere să ștergem informațiile referitoare la persoana dumneavoastră.

11.Modificări ale politicii de confidențialitate

Modificări ale prezentei politici de confidențialitate ce vor apărea pe parcurs vor fi publicate în această pagină web fără a vă informa anterior. Pagina “Termeni și condiții” constituie, în întregime, un acord încheiat între dumneavoastră și fundatiaacasa.ro și Fundatia ACASA în privința utilizării site-ului fundatiaacasa.ro și Fundatia ACASA își rezervă dreptul de a revizui și a aduce la zi aceste reguli în orice moment, fără o anunțare sau o acceptare prealabilă a utilizatorilor.

Dacă aveți întrebări cu privire la informațiile cuprinse în această pagină vă rugăm să ne contactați.

Copyright Fundatia ACASA. Toate drepturile rezervate.

Politică de confidențialitate – Fundatia „ACASA”

Definiţii

  1. a) date cu caracter personal – orice informaţii referitoare la o persoană fizică identificată sau identificabilă; o persoană identificabilă este acea persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în mod particular prin referire la un număr de identificare ori la unul sau la mai mulţi factori specifici identităţii sale fizice, fiziologice, psihice, economice, culturale sau sociale.
  2. b) prelucrarea datelor cu caracter personal – orice operaţiune sau set de operaţiuni care se efectuează asupra datelor cu caracter personal, prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, stocarea, adaptarea ori modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvăluirea către terţi prin transmitere, diseminare sau în orice alt mod, alăturarea ori combinarea, blocarea, ştergerea sau distrugerea.
  3. e) operator – orice persoană fizică sau juridică, de drept privat ori de drept public, inclusive autorităţile publice, instituţiile şi structurile teritoriale ale acestora, care stabileşte scopul şi mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal; dacă scopul şi mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal sunt determinate printr-un act normativ sau în baza unui act normativ, operator este persoana fizică sau juridică, de drept public ori de drept privat, care este desemnată ca operator prin acel act normativ sau în baza acelui act normativ.

Utilizarea datelor cu caracter personal de catre spital nostru este în conformitate cu reglementarile legale in vigoare si tine cont de protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date si cuprinde procedurile:

1.Procedură colectare date

Procedura privind colectarea datelor in organizatia noastra se desfasoara in  conformitate cu prevederile Regulamentului UE privind protectia datelor cu caracter personal si a art. 7 din Ordinul nr. 1.782/2006 privind înregistrarea si raportarea statistică a pacienţilor care primesc servicii medicale în regim de spitalizare continuă si spitalizare de zi.

Inregistrarea datelor se realizeaza astfel:

  • La internare datele de identificare ale pacientilor de se introduc in registrul de internari de catre personalul de la serviciul de internari.

Prin inregistrarea in format electronic a datelor personale din FOCG, se colecteaza Setul minim de date la nivel de pacient, aferent spitalizării continue (SMDPC), format din datele clinice la nivel de pacient.

PC operatorilor  ce introduc datele pacientilor sunt parolate si nu are nimeni acces la acestea, fiind securizate dupa incetarea programului.

De asemenea la consultatie datele pacientilor sunt introduse in registrul de consultatii si in aplicatia medicala SIUI Clinic/  Reca de catre asistentul medical din ambulator.

2.Baza de date pacienţi

Completarea bazei de date si actualizarea acesteia este necesară în vederea acumulării progresive si constante a datelor despre pacienti.

Baza de date este securizata (parola de utilizare) si utilizata doar de serviciul statistica – informatica  si de catre medicii curanti si asistentele din sectiile respective.

Unitatea a emis Decizii pentru:

  • Decizie privind responsabilul cu protecția datelor cu caractyer personal ;
  • Decizie privind responsabilul pe spital pentru baza de date medicale sau echivalentul său și persoanele cu drept de acces;

3.Protocol informare pacienţi referitor la prelucrarea datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal destinate a face obiectul prelucrarii sunt prelucrate cu bună-credintă si în conformitate cu dispozitiile legale în vigoare.

Prelucrările de date cu caracter personal se efectuateaza dupa informarea pacientului si obtinerea consimtământul în mod expres si neechivoc pentru acea prelucrare.

Pacientii sunt informati in baza Procedurii de informare adoptata de spital, cu privire la:

  1. a) identitatea operatorului si a reprezentantului acestuia, dacă este cazul;
  2. b) scopul în care se face prelucrarea datelor;
  3. c) informatii suplimentare, precum: destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor; dacă furnizarea tuturor datelor cerute este obligatorie si consecintele refuzului de a le furniza; existenta drepturilor de acces, de interventie asupra datelor si de opozitie, precum si conditiile în care pot fi exercitate;
  4. d) orice alte informatii a căror furnizare este impusă prin dispozitie a autoritatii de supraveghere, tinând seama de specificul prelucrării.

4.Accesarea dosarului personal

În conformitate cu prevederile art. 24 din Legea nr. 46/2003 drepturilor pacientului si ale art. 9 din Ordinul nr. 386/2004 privind aprobarea Normelor de aplicare a Legii drepturilor pacientului nr. 46/2003, pacientul are acces la datele medicale personale, spitalele având obligatia de a asigura pacientilor accesul neîngrădit la aceste date.

Pentru a accesa dosarul personal, pacientul solicita in scris aprobare conducerii unitatii sanitare.

NOTA

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal, si a Regulamentului GDPR, organizatia are obligatia de a administra în conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana.

Datele colectate cu scopul asigurarii protectiei sociale prin servicii de sanatate sunt necesare pentru a acorda aceste servicii. Pacientul este obligat(a) sa furnizeze datele, refuzul de a furniza aceste date determina imposibilitatea acordarii acestor servicii.

Informatiile înregistrate sunt destinate utilizarii de catre operatorul spitalului si nu sunt comunicate altor destinatari.

Conform Legii nr. 677/2001, pacientul beneficiaza de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a se adresa justitiei.
Datele pacientului nu vor fi transferate în strainatate.

Daca unele din datele despre pacient sunt incorecte, pacientul trebuie sa informeze unitatea cât mai curând posibil.

Observatie:

  • orice persoana are dreptul de a se opune, pentru motive legitime, la prelucrarea datelor ce o privesc. Acest drept de opozitie poate fi exclus pentru anumite prelucrari prevazute de lege (de ex.: prelucrari efectuate de serviciile financiare si fiscale, de politie, justitie, securitate sociala). Prin urmare, aceasta mentiune nu poate figura daca prelucrarea are un caracter obligatoriu; orice persoana are, de asemenea, dreptul de a se opune, în mod gratuit si fara nici o justificare, la prelucrarile datelor sale personale în scopuri de marketing direct.
  • Dreptul la confidenţialitatea informaţiilor şi viaţa privată a pacientului (Legea 46/2003)

– Toate informaţiile privind starea pacientului, rezultatele investigaţiilor, diagnosticul, prognosticul, tratamentul, datele personale sunt confidenţiale chiar şi după decesul acestuia.

– Informaţiile cu caracter confidenţial pot fi furnizate numai în cazul în care pacientul îşi dă consimţământul explicit sau dacă legea o cere în mod expres.

– În cazul în care informaţiile sunt necesare altor furnizori de servicii medicale acreditaţi, implicaţi în tratamentul pacientului, acordarea consimţământului nu mai este obligatorie.

Pacientul are acces la datele medicale personale.

– Orice amestec în viaţa privată, familială a pacientului este interzis, cu excepţia cazurilor în care această imixtiune influenţează pozitiv diagnosticul, tratamentul ori îngrijirile acordate şi numai cu consimţământul pacientului.

– Sunt considerate excepţii cazurile în care pacientul reprezintă pericol pentru sine sau pentru sănătatea publică.